Odgovorno
igranje.

Budite sigurni.
Igrajte sigurno.

U PSK, želimo vidjeti sve naše igrače kako uživaju u iskustvu igranja. Želimo Vam osigurati sigurno igračko okruženje i osigurati da Vam igranje bude ugodno.

Kao odgovorni priređivač igara na sreću u Hrvatskoj, koji udovoljava zahtjevima iz međunarodnih propisa i standarda, uključujući i Zakon o igrama na sreću (NN i ostale propise, nudimo širok opseg samorestriktivnih limita za sve naše igrače).

Ali, čekajte, to nije sve! Mi smo odlučni učiniti i više nego što je udovoljavanje zakonskim obvezama, ozbiljni smo u vezi s osiguranjem velikog igračkog iskustva, a to počme u školi za starije. U suradnji s projektom Rubikon, naše putujuće obrazovne ekipe putuju po cijelom području zemlje podučavajući kako zauzeti pravi pristup igranju, a pri tome da budete sigurni i da se zabavite.

Pročitajte ovdje nešto više o našim inicijativama u vezi sa sviješću o igranju, uključujući i detalje o pravilima klađenja, financijskoj pismenosti kao i tome kako ostati siguran prilikom on-line aktivnosti.

U ovome smo zajedno.

Kako bi igranje ostalo zabavno, a što je najvažnije i sigurno, od iznimnog je značaja da se radi zajedno.

U PSK, kao vodećem tržišnom priređivaču, cijenimo trendove na tržištu i koristimo najnovije i najveće inovacije i iskustva stečena širom svijeta. Na osnovu toga, ponosni smo što možemo reći da smo u suradnji s lokalnim i međunarodnim savjetnicima razvili posebni alat – Zaštita PSK igrača. Ovaj nam alat omogućava otkriti potencijalne rizike na temelju toga kako igrate, te da Vam pružiti personalizirani savjet o tome kako Vaše iskustvo zadržati s nama na zabavan i siguran način.

Prilagodite me.

Nudimo opseg alata kako bismo Vam pomogli držati igranje pod kontrolom. Sva ograničenja mogu biti definirana i modificirana u bilo kojoj točci preko opcije za prilagodbu Vašeg profila. Čim se prijavite, jednostavno izaberite opciju „Postavke“, a nakon toga i opciju „Ograničenje odgovornog igranja“. Prilagodite jednu, dvije ili sve opcije tako da odgovaraju Vašim potrebama.

Govorimo o novcu.

Maksimalni iznos uloga

Možete kontrolirati Vaše trošenje i samo onu igru u okviru Vašeg proračuna tako što ćete postaviti Vaše osobne dnevne, odnosno mjesečne ograničenje uloga. Čim se dosegne ograničenje, više se ne prihvaćaju nikakvi ulozi i morati ćete sačekati do početka sljedećeg perioda kako biste mogli sudjelovati u igrama na sreću.

Maksimalni iznos gubitka

Kako biste se osigurali da ne izgubite više nego što želite, možete postaviti (odrediti) Vaše osobne dnevne odnosno mjesečne limite za gubitak. Takav limit uzima u obzir uloženi iznos kod svakog uloga tijekom izabranog perioda, a svako sudjelovanje u igri na sreću se smatra gubitkom sve dok se ovo ne razriješi dostizanjem limita za gubitak.

*Limiti trošenja su postavljeni prema hrvatskoj valuti Euro.

Potrebna mi je pauza (prekid).

Ako su određivanjem prethodnih parametara iscrpljene opcije i ako osjećate da jednostavno morate pritisnuti na opciju “pauza”, također nudimo opciju za prekid na neko vrijeme.

Samoisključenje

Ako razmišljate o nešto dužem prekidu igranja ili ako ste općenito zabrinuti glede Vašeg igranja, možete se samoisključiti iz naših stranica.

1. Samostalno podnošenje zahtjeva (E-građani)

1. Pristup sustavu HZJZ Hana
Za podnošenje zahtjeva potrebno je pristupiti portalu: https://hana.hzjz.hr

2. Prijava putem NIAS sustava
Prijava se vrši korištenjem jedne od vjerodajnica značajne ili visoke razine sigurnosti (npr. token banke, elektronička osobna iskaznica).

3. Odabir opcije za samoisključenje
U glavnom izborniku odabrati: „Podnošenje zahtjeva za samoisključenjem”.

4. Unos podataka
• Odabrati željeni period isključenja
• Unijeti e-mail adresu (obvezno ako osoba nema aktiviran Osobni korisnički pretinac – OKP)

5. Potvrda zahtjeva
Klikom na „Potvrdi” sustav prikazuje pregled unesenih podataka i traži dodatnu potvrdu.

6. Dostava obavijesti
Nakon uspješnog podnošenja, obavijest o samoisključenju bit će dostavljena:
• u Osobni korisnički pretinac (OKP) ili
• na e-mail adresu podnositelja.

7. Opoziv
Opoziv se može podnijeti po isteku 3 mjeseca od dana predaje zahtjeva za isključenjem, bez obzira na period na koji je isključenje zatraženo.
Postupak opoziva je identičan podnošenju zahtjeva; odabire se opcija „Opoziv” umjesto perioda isključenja. Obavijest o uspješnom opozivu bit će dostavljena u OKP ili na e-mail.

8. Podsjetnik
Uoči isteka samoisključenja Sustav automatski prati završetak razdoblja i šalje obavijest u OKP ili na e-mail. Detaljne upute: https://hana.hzjz.hr/docs-public/

2. Isključenje uz podršku PSK kladionice
Potrebno na mail [email protected] dostaviti popunjeni i potpisani Zahtjev za isključenjem iz sudjelovanja u igrama na sreću.
Zahtjev možete preuzeti na sljedećoj poveznici.

3. Isključenje uz podršku trećih strana
Isključenje uz podršku: Hrvatskog zavoda za socijalni rad, ustanova za zaštitu obitelji, zdravstvenih ustanova koje se bave zaštitom mentalnog zdravlja i liječenjem ovisnosti, tijela koja su nadležna za provedbu zaštite interesa osobe ili obveze izrečene u sudskom postupku.
Više o pravilima isključenja pronađite ovdje.